Pages

Saturday, August 25, 2012

SELEPAS Beberapa hari RAYA

salam...and good morning my bloggggerrsss.....

(entah2 mmg tak dak sapa yang baca pon.)
heheh

hari raya sebulan la...takkan setahun pulak

hari ni aku ada kat rumah...kat Merbok..rumah ketiga

sebenarnya parents ku kerja jauh2

jadi aku ada tiga rumah sekarang
tgoklah kalau yang mana satu rindu nak pergi pabila raya menjelma

cuma kalau raya mestilah kita semua nak balik kampong kan, mestilah pilih yang dekat dengan kampon dan

dekat dgn saudara mara

smlm baru shj pergi menginap kat rumah nenekku di Alor Setar....tidorrr semalam aja...x bayk pomn

mesti  la aku rindu

aku sayang semua ahli keluarga ku..




Sunset In somewhere IN KEDAH, mALAYSIA





ni gambar yg aku ambik sewaktu perjalanan pulang untuk ke Merbok *

aku minat jugak ambik gambar2 ni nk jadi photogapher partime lah katakan

tapi  i  only take and upload certain pictures only bcozzz my pictures are really specialll...hihih

this photo was taken when it was the time for SUNSET

boleh la ambik gambar

tapi kamera pon x dak lah beribu mcm "DSLR" TU . kamera gua biasa2 aje...

janji dapat ambik gmabr moment yang best suddah cukup bagiku

tpi yang aku perasan la...semua zaman la ni dok pakat2 guna camera hat canggih la....yang berbagai DSLR TU


hihi...kadang2 knapa lah gadget ni mahal sgt......
klu orang kaya tu lainlah...nak apa pon diorang dapat...

kita jadi diri kita jerr...
bersyukur dgn apa yang ada..


sekian dariku

gadis pencinta alam smula jadi ^_^

No comments: