Pages

Sunday, August 26, 2012

a last moment to be remembered b4 working again !!!

dear blogku...

what a beautiful moment day of today < grammar btul ke x ??? hehe

today morning.. kwn lama ayahku datang ke rumah untuk melawat..biasalah raya kan sebulan..

bulan syawal pon blum habis lagi

pETANG..APA lagi pi shopping...Pi TESCO je

beli apa nak tahu?? beli buku..aku mmg suka beli buku...dh hobi nak buat mcam mana

tapi dalam dok membeli, baca tu..baca lah jugak...tapi kadang2 mula22 semangat datang lepas tuh...hampeh..

paling maksimum...baca habis smua...minimum baca 50 % aja..

walaupun kadang2 x baca smua...aku tetap sayangkan buku2 ku...sayang sangat22..

entah lah buku bagiku sgt berharga...klu ada FULUS saja...gerenti satu kedai buku tu aku borong...

bila tengok je kedai buku..semua nak beli..tapi tengok bajet la..mana nak mampu ..buku sekarang bukan murah.....tapi disebabkan ilmu yang ku cintai....ku sanggup jua berkorban

hari ni pi beli buku "SUPER CHUNKY BOOK OF FACT OR FICTION" nampak mcm menarik tu ynag beli jugak tu....:)

yang ke-dua aku
beli buku berkaitan nak belajar bahasa, BAHASA MANDARIN CHINESE... org sekeliling berkata belajar byk bahasa otak makin berkembang..tue yg aku mula nak berjinak2 tu...

org kata lagi..yg bahasa cina ni..paling byk orang guna dlm dunia...
itu yang nak belajar skit22...

x terer pon x pa asalkan kita dpt yg asas pon okey la...

bukan nya nak ketepikan bhsa Melayu yang paling kucintai...tpi sja utk menambahkan lagi ilmu di dada..insyallah...amin...


dua je la yang beli hari ni..



selesai ku bershopping buku.


mlmnya selepas solat maghrib.. aku dan familyku, pergi menonton wayang...percaya x??

bukan2 calang2 family nk buat mcm ni.. movie " cheaper by the dozen " is a good movie actually....bcoz...a elemen kekeluargaan dlm citer tu...

tengoklah yer..klu ada masa..hehe.. download pon ok ga...skrg kan mcm2 teknologi terkini

wayang yang ku tonton , tajuknya ialah " THE EXPANDABLES 2" fuhhh...citerrr... ni mmg the best la bagi saper2 yg sukakan action dan adventure...

mak aku pon suka gak adventure..mula22 ingat nak tgok Citer Melayu "S A M" tapi msa dia plak x brapa nk bagi

last2 tgok citer action tu la gayanya

maaflah...kali ni rsa rajin plak nak menaip nya...


sekian..nti kita sambung lagi yehh....

No comments: