Pages

Tuesday, March 19, 2013

PBS VS ROSS VS SBE 2013 : my third experience

dear, dear my blogger ku yng tercinta,

for the five days, i am having my school based experienced at SK SANTAN , Perlis..
and now it had been my second in that school. so far so good  but i'm okay.

semua murid, ada yg nakal, ada yg baek dan  macam macam lagi lah~
kali ini aku pergi bersama tiga sahabat aku yang lain.
tp entah kenapa aku rasa SBE kali ini aku rasa kurang gembira sikit ja...
mungkin sbb aku keseorangan di hostel..hahah
tapi yag pastinya.. aku bersemangat bila nak bwk kereta wiraku untuk ke sekolah..

namun aku tahu..bila dh pergi ke sekolah nati bila dh posting nty pon sorang-sorang jugak, jd jgn lah nak takut dan malu utk bertanya dengan guru2 yg ada di sana..
bila aku terkenangkan habis ja mnggu ni, minggu depan aku cuti seminggu..best dan tak sabarnya...

utk hari ini , aku mengajar satu kelas tahun3, suara bagai tersekat-sekat, rasanya perlu loud speaker lagi klu nk mengajar dengan diorang,,.. diorang smua terlalu innocent bagiku

kanak2 yg sanagat suci dan inocent gitu
secara psikologinya, aku ingin lagi belajar dengan lebih mendalam tentang psikologi kanak-kanak dan apa yang terkandung dan apa yang dirang fikirkan....

humans are really difficult to read with

~~~~~~~~~~~
actually i want to go for an adventure and explore the world...
going around the world with someone , like cruise, ship , forest and such stuff
well

hanya di sini shja aku update, len kali pulak ya ~!!

salam and thank you ;)

No comments: